POČÍTAČOVÉ hry OMEZUJÍ KREATIVITU lidského mozku
I když se počítačové hry tváří, že je jejich hráč kreativní, realita je taková, že hráč je kreativní pouze v hranicích, které ve hře nastavil její tvůrce. To Je zásadní rozdíl, oproti kreativitě v reálném životě!!
V reálném životě je člověk kreativní sám o sobě, nikdo jej nevodí za ručičku, nikdo mu při každém kroku neříká "jsi super" a když si rozbije čumák, teče krev reálně...ale zkouší své životní cesty sám, nejde podle cest, které mu vytvořil někdo jiný, jako tomu je v počítačové hře....
Podobné myšlenky zazněly z úst naprosto úžasné a chytré paní profesorky Susan Greenfield, Univerzita Oxford v pořadu Hyde Park Civilizace.
Paní profesorka současně hovořila o tom, proč sociální sítě u mladých vyvolávají úzkost....proč mladí neumí komunikovat...
Komunikace - jednoduše řečeno - sociální sítě člověka nenaučí nonverbální komunikaci - u lidí, kteří sociální sítě používají dříve, než jim nonverbální komunikace každodenním potkáváním lidí a každodenní komunikací s lidmi vleze pod kůži, dochází k tomu, co u těchto lidí pozorujeme: když s nimi člověk mluví, koukají po místnosti a prakticky vůbec nepoužívají oční kontakt...nezdraví, neděkují...